perjantai 13. heinäkuuta 2012

Menneisyys, jatkuu...

Noniin eli aamulla tein loppuun kuvatarinan mutta en jaksanu ladata kuvia koneelle!
Asiasta toiseen, jos et tajunnut niin Akoyan "lahja" oli uusi peruukki ja chipit. Ostin viel Zindille chipit.
Kerro mitä mieltä olet "uusista tyyleistä"!

A- Herää!
R- Akoya... Anastasia...


A- Pitääkö meidän kertoa hänelle totuus?
Z- Mitä kerrottavaa on?

R- Ahh...
Z-(taustalla) Hän herää!

R- Mitä tapahtui?

A- Pyörryit.

R- Tjaa...

A- Hoit myös jotain... Anastasia, Akoya.

R- Enkai!

Z- Juukkeliskuukkelis!

R- Niin tota... *työntää tuolia*

A- Mutta haluan kiittää sinua!

A- Sinun ansiosta muisitin oikean nimeni!

A- Zindi muisti omansa aikasemmin jo kummakyllä.

R- Kuka olet?

A- Olen prinsessa Anastasia.

R- Kaikki alkaa valjeta minulle...

Z- Paraski puhuja...

A- *pyyhkäisee tukkaansa* Mutta todisteet siitä katosivat metsään kun jouduimme luopumaan mekoistamme!

R- Olin löytänyt jonkun mekon metsästä... Se saattaa olla sinun!


A- IHANAA! Voitko tuoda ne?

R- Löysin myös toisen mekon se saattaa olla Zindin! Käyn hakemassa.


R- Tässä on yksi mekko.

Z- Ohh, mekkoni!

Z-*rutiruti*
R- (taustalla) Ja tässä on sinun.

J- Rakas blogger älä pilaa laatua!


A- Voi kiitos!

A- Minun täytyy kertoa sinulle eräs asia...

A- Me emme ole ihmisiä...

A- Katsos.

Z- Olen ihmis-susi

A- Ja minä.... Vampyyri.

R- Aivan sama kunhan olet kanssani!
Ei se ei kosi sitä ;3

R- Kerro tarina minulle niin pysyn kärryillä!

A- Hyvä on. Yhtenä päivänä....



KIITOS!
Noh, se päättyi siihen! Mitä mieltä olitte?
T- Duck and Dolls

4 kommenttia:

  1. Ihana! Rakastan sun nukkejasi! Ai miten niin Repesin Richille? :'D

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos? En kyllä tajunnut tuota Richt juttua? ;))

    VastaaPoista
  3. Akoyalle sopii toi blondi peuukki :) Meinasin itekkin ensin ostaa mun Akoyalle blondin, mut sil ostinki ruskeen ;)

    VastaaPoista
  4. Sille sopii yllättävän hyvin toi blondi. Se sopii sen meikkien kanssa paremmin omasta mielestä! :))
    Mistä tilaat yleensä sun peruukit tai no ei sun mut nuken peruukit. ;)

    VastaaPoista