keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Akoya 17v!

Heippa! Eli minä tietenkin unohdin tehdä postauksen Akoyan 16vuotis juhlista! Eli jos et ymmärtänyt Akoya on ollut jo vuoden mulla! 7.7.11 Akoya saapu meille! :))
Se oli semmonen jännittävä tunne kun sen paketin avas ja odottaminen palkittiin!
Mun äidin kännys on vanha video jossa oon skypessä Akoyan kanssa ja sen silmät menee sivulta sivulle ja kiinni!
No minä menen tästä, nauttikaa postauksesta!


N-Neiryo
A-Akoya
R-Richt
Z-Zindi
>>Ajattelee<<
Huutaa
*tekee*
J-Jätti

Kaikki- *juttelevat*

A- Njähh ihana olla kotona.

Z- Nyt se tulee! Kaikki hiljaa!


A- Tepstepstesp...

A- *laittaa valot päälle*

KLIK

Kaikki- YLLÄTYYS!

A- Mitä Namua?!

A- Mitä tämä oikein on?

Z- Juhlimme synttäreitäsi!
R- *laittaa lautaset*
N- Varovasti nyt herra! >:(

A- Mutta enhän minä juhli ikinä!

Z- Mutta nyt juhlit sillä...

N- Täytät HURJAT 17vuotta!

A- Voi kiitos! Haluaako joku juomista?

Kaikki- JOO!

A- Olen niin otettu, entiedä mitä sanoa!

Z- Ei tarvitse kiittää olet ansainnut nämä!

Kaikki- *juttelevat*

R- Nyt olisi lahjojen aika!

A-MITÄH!? Lahjoja! Ei olisi tarvinnu!

N- Oli pakko! MÄ ALOTAN! >:O

N- Tässä! :))

A- Voi kiitos se on kovin kovin kaunis!

A- *kiiinnittää*

A- Noin! Ompa ihana!

Z-MUN VUKI!

Z-Tässä. Se on korurasia!

A- Voi kiitos!

A- Kiitos paljon!

R-Sitten minä! :)

A- A-a-pua! Kännykkä! Iphone.... 

A- Voi kiitos! En ole kylläkään ansainnut näitä!

Z- Oletpas! Sinä olet se joka pitää meidät koossa tapahtui mitä vain!

A- Kiitos.

N- Syliii!
A- :)

N- Entä.... JÄTTI!

J- No lahjasi ei ole vielä saapunut...

A- MITÄH!? Säkin? *tiputta Neiryon*
N- Tumps. Aih...

N- *@#
A- Voi anteeks rakas.

N- No haita!

J- Mutta en kerro sitä vielä!

A- Höh!

R- Aikamoiset juhlat oli!

A- Kiitos jokaiselle onnittelijalle ja lukijalle!

A-Hei hei! Nähdään pian!

N- Mörjeeens!

R- Heips!

Z- Nähdään pian!



Kiitos!
Kiitos jokaiselle onnittelijalle ja lukijalle!

T- Duck and Dolls

4 kommenttia:

  1. Onnee Akoyalle! mikäköhän se sun lahjas on? öwö

    nukkeblogini >> dolldoc-ebu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Arvaappa vaan! ;) Ja kerron onnittelut Akoyalle, kiitos!

    VastaaPoista
  3. Onnea Akoya! Odotan innolla, että saamme tietää lahjasi. :)

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Akoyan lahjan huomaa seuraavassa postauksessa "menneisyys". ;)

      Poista